marți, 26 august 2014

Despre rochia Red Path.

Acum doua zile, 24 august, am fost alaturi de cativa prieteni la un concert in aer liber, la cativa km distanta Recunosc ca a fost cam frig acolo, ceea ce ma face sa cred ca toamna se grabeste sa isi faca aparitia. Am ales sa port o rochie, mai tarziu regretand aceasta alegere fiindca am tremurat la propriu. Am avut insa norocul ca rochia sa aiba maneci 3/4, ceea ce a fost o mica usurare. Rochia despre care va vorbesc este roz aprins, cu un model floral absolut superb, avand un material embosat.


Daca sunteti interesate, o gasiti accesand acest link sau pe pagina de facebook Dorra Fashion.
Rochia este absolut superba si are un material grosut. In ciuda vantului, rochia a stat "cuminte" si nu s-a ridicat, asa ca nu am fost pusa intr-o ipostaza gen Marilyn Monroe. Am ales sa o accesorizez cu o pereche de balerini, un colier Happy (il gasiti aici) , o pereche de cercei in forma de inimioara si cureaua care era deja inclusa la rochie, toate acestea fiind aurii. Nuanta perfectiunii.
Mai jos gasiti o poza cu intreaga tinuta. Sper sa va placa!


XOXO! Va astept parerile intr-un comentariu!

5 comentarii:

  1. Si eu iubesc balerinii,nu as putea trai fara ei !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa e rochia, deosebita.

    Kisssess

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte frumoasa scumpa, kisses :*
    http://www.xcentrica.ro/adidasii-o-alegere-indrazneata/

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult rochia ta! arata foarte bine si-mi place si cum ai accesorizat-o! te pup

    www.eager4fashion.com

    RăspundețiȘtergere

Vă aștept cu o părere! ♥