duminică, 27 aprilie 2014

Nu știu cu ce să mă îmbrac!

Cu siguranță orice fată a avut parte măcar o dată în viață de criza Nu am/știu cu ce să mă îmbrac! 
Toate am făcut cunoștință cu o situație de genul, în care, chiar dacă ai o multitudine de haine frumoase din care să îți alegi, nu găsești nimic care să îți vină bine la momentul respectiv.
Ajungi să iei fiecare haină la rând, să o probezi în zeci de variante, să umpli patul de haine, iar atunci când observi ce haos ai creat în cameră, nu ai absolut niciun chef să te apuci să faci ordine, dar apoi te gândești că trebuie să faci asta, neavând de ales.

Presupun că nu sunt singura care, atunci când am o întâlnire importantă, o petrecere în program sau o ieșire în oraș, îmi aleg cu o zi, dacă nu cu câteva înainte ținuta. Știu că mă voi înfrunta iarăși cu aceeași problemă și prefer să fiu pregătită. Asta dacă nu cumva planurile îți sunt întoarse pe dos de către vreme, care nu ține deloc cu tine și te obligă să îți schimbi ținuta. Aaahhhh! Ce să mai faci în ultimul moment?
Preferi să rămâi așa, suportând vremea de afară sau să întârzii ca să îți alegi alte haine?

Spune-mi ce ai face într-o astfel de situație!
Dacă îți place articolul, nu ezita să dai Like sau să distribui! 
Kisses! 



Un comentariu:

Vă aștept cu o părere! ♥