joi, 28 august 2014

Accesoriul finut purtat de tot mai multe bloggerite.


Nu sunt o persoana perfecta si nici nu o sa fiu vreodata. Nu am trasaturi de diva, nu am un corp de model si nici nu sunt menita cu vreun talent divin, insa am calitati cu care ma pot lauda si prin intermediul carora am reusit sa am o pagina de 66.000 de persoane pe facebook, urmarita si cunoscuta de multa lume.
Iar acum, am sansa sa devin si mai cunoscuta cu ajutorul acestui frumos blog, pe care zilnic incerc sa il fac cat mai atractiv, cu toate ca sunt incepatoare in acest domeniu.

Tot prin intermediul calitatilor mele reusesc sa fac tot mai multe persoane fericite cu premiile castigate la concursurile organizate pe pagina mea draga. S-a intamplat sa fiu acuzata de neseriozitate si lipsa de parolism de persoane care habar n-aveau ce se intampla in spatele monitorului. Sunt momente in care nu pot fi disponibila non stop pe pagina, momente in care internetul nu functioneaza si momente in care se intampla sa fiu plecata, insa oamenii care nu vor sa inteleaga, li se explica degeaba fiindca tot ca ei vor crede.
Dar nu bag orice prostie in seama! Sunt constienta ca mereu vor exista persoane care sunt menite doar sa faca rau, sa barfeasca, sa critice. Sunt constienta si ca exista multe persoane care ma apreciaza si care stiu ca fac tot ceea ce pot ca sa le ofer ce este mai bun. Astfel de persoane imi fac zilele mai placute si ma fac sa imi doresc sa am acest hobby pentru totdeauna, persoane sincere si calde sunt mereu alaturi de mine.
Aceleasi cuvinte frumoase le am de spus si in privinta paginii Crystal Lady, detinuta de o doamna foarte draguta si serioasa, ce mi-a facut cea mai mare bucurie, trimitandu-mi un minunat lantisor din argint cu numele meu.
Este cel mai finut accesoriu al meu si ma simt tare, tare mandra sa il am, avand in vedere ca am remarcat tot mai multe bloggerite purtand unul asemanator.
 Daca va doriti si voi un astfel de lantisor, cu absolut orice nume, pe care il puteti oferi mamelor, prietenelor colegelor, il gasiti AICI la un pret accesibil.

XOXO!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă aștept cu o părere! ♥